Friday 10 November 2017

Gta 5 opcje zapasów


GamesRadar GTA 5 Przewodnik po giełdzie Gra w akcje w GTA 5 może być mylącym i kosztownym przedsięwzięciem. Podczas gdy misje zamordowania w Lester są pewną rzeczą, aby zarobić olbrzymie ilości gotówki po ukończeniu głównych misji fabularnych, inwestowanie w inne akcje może być trochę chybione. Yoursquoll musi mieć oko na dwa rynki w grze - LCN i BAWSAQ - aby obserwować wpływ na ceny w całej grze. Po prostu pamiętaj: kupuj nisko. Sprzedaj wysoko. Spis treści: Aktualna strona: Strona 1. GTA 5 PC: najlepsze ustawienia graficzne, aby zmniejszyć Vram i zwiększyć wydajność - GTX 760 2GB: 14. 2018. Oto krótki przegląd wszystkich ustawień graficznych komputera w GTA 5, aby zmniejszyć pamięć wideo i zwiększyć wydajność. Ten przewodnik jest przeznaczony głównie dla osób, które mają tylko 2 GB Vram lub mniej. Używam Nvidii GTX 760 2GB. SUBSKRYBUJ GOo. gl9wk3Ss Istnieje opcja przekroczenia limitu pamięci, ale nie polecam tego, ponieważ Twoja gra może ulec awarii. Używam DirectX 11, ponieważ uważam, że jest on najbardziej zoptymalizowany, ale jeśli naprawdę zmagasz się z pamięcią wideo, możesz użyć innej wersji. Wyłączyłem MSAA, ponieważ zużywa dużo pamięci, podczas gdy FXAA tego nie robi. Odwróciłem Vsync, więc nie ograniczam swoich ramek. Możesz zaoszczędzić trochę pamięci wideo, zmniejszając różnorodność populacji. Gęstość zaludnienia i skalowanie odległości nie mają żadnego wpływu na vram. Jak już powiedziałem, chciałem grać z wysokimi teksturami, ale możesz ustawić to na normalne, co pozwoli ci zaoszczędzić około 500 MB Vram. Jakość cieniowania ma niewielki wpływ na pamięć i wydajność. Ustawiam swoje cienie na normalne, aby uzyskać dodatkową wydajność, a wyższa jakość cieni zajmie znacznie więcej pamięci wideo. Pozostałe ustawienia graficzne nie mają tak wielkiego wpływu na pamięć wideo, ale aby zwiększyć moją wydajność, wyłączyłem odbicia MSAA, Ambient Occlusion i Tesselation. Jeśli masz bestię komputera, możesz sprawić, że gra będzie wyglądała jeszcze ładniej w ustawieniach zaawansowanej grafiki, aktywując cienie o wysokiej rozdzielczości i wysokiej jakości strumieniowanie podczas lotu, a będziesz mógł zobaczyć jeszcze więcej dzięki skalowaniu na większą odległość. Mój komputer: procesor: AMD FX (tm) -6300 6-rdzeniowy procesor Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760 2 GB Pamięć: G. Skill 8 GB DDR3-1600 SSD: ADATA Premier Pro SP900, 256 GB SSD Głos nagrany z Blue Yeti Mikrofon USB. GTA 5 Natychmiastowy Billlionaire Stock Market Glitch z Lifeinvaderem na Grand Theft Auto V PS4: 20. 2017. Michael zawsze był wężem. Nie dziwię się, że on i Franklin oszukiwali giełdę. Gangsterzy bardziej lubią Banksterów. Rockstar FIXED (czytaj: REMOVED) to usterka w PS4XB1 w wersji 1.06 lub 1.07 GTA V. Aby to działało, MUSISZ używać wcześniejszej wersji gry. Zasadniczo oznacza to, że twoja wersja gry musi pojawić się we wczesnej wersji (np. Wersji) gry, a następnie uruchomić grę offline, aby nie była automatycznie aktualizowana. Jest to nieco denerwujące, ale nie tracisz zbyt wiele, ponieważ Rockstar w zasadzie zignorował tryb SP ze swoimi poprawkami (nie ma odrodzenia Weed Farm, nikogo lol), więc wersja wydania i aktualna wersja gry naprawdę nie są tak różne, z wyjątkiem kilku niezbędne przedmioty. Jest to tylko usterka PS4XB1. Było to częścią wersji 2 tych wersji i nie istniało na PS3X360 i zostało załatane przez wersję na PC. JAK DZIAŁAĆ 1. Postępuj zgodnie z historią przynajmniej po misji Lifeinvader i otwórz akcje LCN 2. sortuj według zmiany 3. inwestuj w najgorszy negatywny zwrot (powinien to być Lifeinvader, ale czasami działa na innych zasobach) 4. natychmiast sprzedawaj (ignoruj powrót, nawet jeśli mówi, że straciłeś pieniądze, zarabiasz pieniądze, lub wciąż mówisz 0, jest źle) 5. 6. Zyskaj ten film, a wszystkie moje próby są wykonywane po Dead Man Walking, ale słyszałem, że działa wcześniej zaraz po Heist 1 (na Trevor) lub natychmiast po misji Lifeinvader, gdy bankrutuje. Ale jeśli błąd NIE działa dla ciebie, spróbuj dalej rozwijać historię misji. przełączanie znaków może pomóc, ale nie zawsze jest wymagane. RZECZY, KTÓRE NALEŻY SPEŁNIAĆ, JEŚLI NIE DZIAŁA - upewnij się, że korzystasz z PS4 lub Xbox One - upewnij się, że masz wersję 1.05 lub starszą (Rockstar naprawił błąd kilka miesięcy po zwolnieniu GTA V) - upewnij się, że używasz Lifeinvader po rozbiło się - spróbuj przejść do historii po Fame lub Shame, aby Lifeinvader się zawiesił, ale teraz także losowo odzyskiwał alarmy - błąd nie zawsze działa, gdy bankrutuje. musi zostać rozbity do bardzo niskiego ujemnego zwrotu prawdopodobnie powyżej -70, ale wciąż może się zmienić (np. gdy przeładujesz zapis w kółko, za każdym razem Lifeinvader będzie inną wartością awarii) O FILMIE Przepraszam że film jest zbyt długi i mylący. To nie miało być wideo instruktażowe i nie spodziewałem się, że ktoś inny niż kilka osób w GTAForums lub NeoGAF go zobaczy. Wideo to pierwszy raz, kiedy odkryłem błąd. Byłem jedną z pierwszych osób, które ją odkryły i szczerze nie zrozumieliśmy jeszcze tego błędu. Jeśli sprawdzisz datę przesłania filmu, nie minie nawet 2 dni po premierze gry. Jest to pierwszy film na Youtube pokazujący wystąpienie usterki. Naprawdę spotkałem się z błędem już pierwszego dnia, ale nie zdawałem sobie sprawy, co się dzieje, ponieważ liczby były zbyt małe. Kilkoro z nas na GTAForums i NeoGAF zaczęło napotykać dziwaczność z bardzo negatywnymi zderzeniami i zwrotami akcji, ale nikt jeszcze nie zrozumiał - było to po prostu nienaturalne zdarzenie związane z grą, aby włożyć tak dużo pieniędzy do rozbitego zasobu z oczekiwaniem, że wzrośnie tak wiele. Ponadto, gdy sprzedajesz zapasy, numery są zgwałcane. mówi, że straciłeś pieniądze. Jedynym powodem, dla którego zdarzyło mi się natknąć na to, było to, że specjalnie rozpocząłem eksperyment, ponieważ widziałem, że coś wyraźnie podniosło liczby. Kilka godzin przed tym wideo, gdy eksperymentowałem, nagle miałem 7 milionów dolarów na Franklinie, więc moja reakcja WTF była taka, że ​​coś najwyraźniej zgrzytnęło. To wideo po raz pierwszy ponownie go wyprodukowałem. Więc, szybko PS Udostępniam go kilku znajomym na kilku forach dyskusyjnych. Nie spodziewałem się więcej niż kilku przyjaciół, żeby to zobaczyć. Tak więc, przepraszam, jeśli jego niejasne i jestem przepraszam, jeśli jest to mylące lub bezużyteczne dla każdego, kto czuje potrzebę Nie lubię wideo. Nie przesłałem go do czasu ludzi. Moją intencją było po prostu, Hej, myślę, że właśnie znalazłem błąd na giełdzie, jestem pewien, że mogę go odtworzyć. Sprawdź to. Odtąd oczywiście błąd był lepiej zrozumiany. Poza tym istnieje kilka nowszych filmów nakręconych przez inne osoby, które są naprawdę pomocnymi samouczkami. Myślę, że jeden z innych najlepszych wyników wyszukiwania jest bardzo przejrzysty i lepiej zaprezentowany, więc jeśli moje wideo jest zbyt zagmatwane, polecam niektóre inne. Mój utwór nie jest tym samym, ponieważ ten film nie jest tutorialem - jest prawie jak nieprzetworzony materiał po raz pierwszy, w którym błąd został odtworzony i przesłany na Youtube. Dzięki za wszystkie opinie i jestem zawsze szczęśliwy, aby spróbować pomocy z usterką, jeśli masz jakieś pytania. Jestem online, więc zazwyczaj odpowiadam dość szybko.

No comments:

Post a Comment